Intrebari fregvente

Comenzi online

Cum comand?

1. Cauta produsul dorit

Poti cauta un produs direct in campul special de cautare,

sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat sus.

2. Adauga in cos

Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.

3. Vezi Cosul de cumparaturi

Dupa adaugarea produselor in cos poti selecta butonul “Vezi Cosul” pentru a verifica lista cu produsele dorite.

4. Completeaza Detaliile de Facturare

Acum trebuie sa completezi detaliile de facturare, modalitatile de plata (Plata la livrare-Ramburs sau Transfer Bancar).

5. Confirma comanda

Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta “Am citit si sunt de acord cu Termeni si conditii” inainte de a trimite comanda.

Ultimul pas pentru trimiterea comenzii este butonul “Confirma comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un mesaj pe ecran cu confirmarea cat si un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

Care sunt metodele de plata?

Preturile produselor si/sau servicilor pe site sunt finale, in LEI cu TVA si taxa verde inclusa.

In timpul comenzii, Clientul are urmatoarele optiuni de plata:

– Plata la livrare – Clientul va plati produsele in momentul livrarii produselor, unui reprezentant autorizat.

– Prin transfer bancar – Clientul va plati produsele in contul Comerciantului, in acest caz SMART LIGHTING EVOLUTION S.R.L., cu urmatoarele specificatii – numarul si data comenzii. Dupa primirea banilor in contul lui SMART LIGHTING EVOLUTION S.R.L., produsele vor fi expediate.

Pentru folosirea acestei metode, va rugam folositi urmatorul cont IBAN:

SMART LIGHTING EVOLUTION S.R.L.

IBAN:RO54BTRLRONCRT0421301501

Banca:Banca Transilvania

Livrare produse

Care sunt metodele de livrare?

Expedierea coletelor se face prin intermediul firmei de curierat FAN Courier, in toate localitatile din tara, de luni pana vineri.

Livrarile se fac de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale, in maxim 24/48h de la confirmarea telefonica a comenzii. In cazul in care produsele nu se afla pe stoc veti fi informat cu privire la data livrarii.

In cazul in care Clientul nu are nici o reclamatie in timp de 14 zile de la primirea produselor, toate reclamatiile ulterioare, defecte vizibile sau mecanice, se vor respinge.

SMART LIGHTING EVOLUTION S.R.L. nu isi asuma raspunderea in cazul in care livrarea produselor intarzie din cauza curierului, date de livrare gresite (nume, adresa, telefon) sau de alte circumstante independente deSMART LIGHTING EVOLUTION S.R.L

Care sunt costurile de livrare?

Taxa de livrare este GRATUITA pentru comenzile mai mari de 450 lei care au ca localitate de destinatie una din localitatile din România, fara km suplimentari, iar greutatea coletului sa nu depaseasca 49 kg.

Pentru comenzile ce nu depasesc 450 lei taxa de transport este de 25 lei conditia fiind ca localitatea de destinatie sa fie una din localitatile din România, fara km suplimentari, iar greutatea coletului sa nu depaseasca 49 kg

Politica de retur

Politica de retur

Clientul magazinului on-line are dreptul de a rezilia contractul si de a returna produsele comandate in termen de 14 zile de la data comenzii.

Pentru confirmarea deciziei de retur, Clientul trebuie sa completeze un formular, pe care sa-l trimita pe fax sau e-mail la:office@lucendi.ro . Informatia furnizata de Client trebuie sa contina urmatoarele aspecte: numele, adresa, telefon, adresa de e-mail, numarul comenzii, optional un mesaj de retur si descrierea produselor. Dupa trimiterea acestui formular, veti primi un mesaj de confirmare, de primire, din partea SMART LIGHTING EVOLUTION S.R.L.

Produsul se poate returna in urmatoarele conditii:

– Se poate schimba cu un alt produs din aceesi categorie sau cu un produs dintr-o alta categorie

– Se pot restitui banii

In cazul restituirii banilor, SMART LIGHTING EVOLUTION S.R.L. returneaza clientului contravaloarea produselor primita drept plata din partea acestuia, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului. Rambursarea cuantumului astfel calculat se face numai prin transfer bancar în contul indicat de catre client, specificat în format IBAN. Nu se fac plati in numerar.

In acest caz, plata transportului va fi suportata de Client.

SMART LIGHTING EVOLUTION S.R.L. are dreptul de a intarzia restituirea banilor, pana la primirea produselor sau pana la dovada faptului ca produsele au fost expediate de Client.

Produsele trebuie restituite nefolosite, nedeteriorate si ambalate corespunzator. Toate produsele trebuie sa fie in amabalajul lor original, insotite de toate accesoriile si documentele originale.

SMART LIGHTING EVOLUTION S.R.L. isi rezerva drepturile de a retine sumele platite in cazul in care Clientul returneaza produsele cu  modificari fizice, zgarieturi, componente sau documentatie lipsa.

Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre comerciant si client, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care clientul, dupa caz, a adus la cunostinta lui SMART LIGHTING EVOLUTION S.R.L. lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul lui SMART LIGHTING EVOLUTION S.R.L. ori persoanei desemnate de acesta, pe baza unui document de predare-preluare.

Garantie si service

Garantie

Toate produsele de pe Lucendi.ro au o garantie legala ce este în conformitate cu reglementarile si dispozitiile in vigoare a Uniunii Europene si autoritatilor locale, pentru garantarea si satisfactia clientului. Garantia fiecarui produs poate fi vizualizata pe pagina produsului. Produsele sunt noi si in ambalajul original. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992.

Clientul pierde garantia produselor in urmatoarele cazuri:
– In incercarea repararii produselor
– Deteriorare din cauza folosirii incorecte
– Altereaza integritatea produsului
– Pierde documentul de achizitie (chitanta sau factura)
– Se pierde certificatul de garantie insotitor
– Garantia nu acopera: umezeala, inundatie, foc, dezastre naturale, spargere, zgarieturi, praf, combustie sau alte actiuni incorecte.

Garantia nu acopera si componente a produselor cu o garantie de viata limitata: baterii, accesorii etc.

In cazul produselor care vin insotite cu un certificat de garantie, data garantiei este corecta. Altfel garantia se regaseste pe pagina produsului de pe site.

Daca se observa defectiuni la aspectul exterior al produselor ce au survenit in urma transportului, Clientul va contacta firma de curierat pentru reclamatii.